En
آخرین اخبار
کد خبر : 227
تاریخ انتشار : 19 مهر 1399 - 09:57
بازديد سفير يمن از مجتمع تراکتورسازي
سفير يمن در جمهوري اسلامي ايران به همراه هيئت همراه از مجتمع تراکتورسازي ايران بازديد به عمل آوردند .

دکتر ابراهيم الديلمي سفير يمن در جمهوري اسلامي ايران به همراه وابسته اقتصادي و مسئولين تجاري سفارت يمن از مجتمع تراکتورسازي تبريز بازديد بعمل آورده ، با ابوالفتح ابراهيمي مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به گفتگو نشستند .

سفير يمن ، با اعلام اينکه يمن در يک محاصرة ظالمانه و تحريم هاي ناجوانمردانه قرار دارد ، افزود : مردم يمن با خوداتکايي و عليرغم اين همه مشکلات ، سر از پا ننشسته و در جهت تحقق آرمانهاي خود گام بر مي دارند .

وي با بيان اينکه به واسطة تحريمها و محاصرة موجود ، امکان هرگونه وارداتي به يمن براحتي امکان پذير نيست ، اظهار داشت : برخي از کالاها بعضاً تا دو سال طول مي کشد تا به دست مردم يمن برسد و ما از برادران خود در جمهوري اسلامي و تراکتورسازي ايران انتظار داريم ، تراکتورهاي مناسب را براي صادرات به يمن ، در اختيار تجار يمني قرار دهند تا انشااله زمينة شکوفايي بخش کشاورزي يمن ، احياء و فراهم گردد . وي خواستار ايجاد خطوط توليد و مونتاژ تراکتور در يمن شد .

ابراهيمي مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نيز ضمن اعلام آمادگي براي هرگونه همکاري و تأمين نياز هاي کشاورزان يمني در بخش مکانيزاسيون کشاورزي به ويژه تراکتور ، اعلام و اظهار داشت : ما آمادگي خود را براي تأمين هرگونه تراکتور سبک و سنگين اعلام مي داريم و در بخش خدمات پس از فروش نيز ، مجموعة تراکتورسازي آماده است تا در طول چند سال ، علاوه بر تأمين قطعات ، نسبت به رفع هرگونه مشکلات احتمالي اقدام نمايد .

شايان ذکر است ، سفير يمن ، به همراه هيئت همراه ، پس از گفتگو با مدير عامل ، از بخشهاي مختلف توليد و مونتاژ کارخانجات تراکتورسازي ايران در تبريز بازديد به عمل آوردند .

 

اضافه مي نمايد ، مدير عامل تراکتورسازي ايران در پايان گفتگوي خود با سفير يمن ، با شبکه تلويزيوني  المسيره يمن ، مصاحبه تلويزيوني انجام داد .