En
آخرین اخبار
کد خبر : 257
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400 - 17:52
پيش بيني توليد 35 هزار دستگاه تراکتور در تراکتورسازي ايران
خبرهاي خوش مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران براي کشاورزان و همکارانش
مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در حاشيه مراسم نيمه شعبان و خروج آخرين توليد اين مجموعه صنعتي از خط توليد در سال 1400 خبر از برنامه ريزي براي توليد بيش از 35 هزار دستگاه انواع تراکتور در سال جديد داد و افزود: تراکتورسازي ايران سال آينده براي تامين نياز کشاورزان داخلي و شکستن صفهاي ايجاد شده براي خريد تراکتور با تمام توان اقدام به توليد و عرضه محصولات خود خواهد کرد.

مصطفي وحيدزاده فعاليت در عرصه توليد و صنعت را مصداق جهاد در مقطع کنوني کشور دانست و افزود: پويايي اين بخش زمينه را براي رشد اقتصادي، ارز آوري و جلوگيري از خروج ارز از کشور فراهم مي کند و تراکتورسازي نيز به عنوان يکي از تاثيرگذارترين صنايع منطقه، سال آينده را با رويکرد حضور بيشتر در بازارهاي داخلي و خارجي آغاز خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه غيرت و تعصب مردم آذربايجان و کارکنان تراکتورسازي به واژه اي بنام تراکتور مثال زدني است تاکيد کرد: محبت، علاقه، دلبستگي و غيرت بي نظير تک تک کارکنان و آذربايجانيها به تراکتورسازي هر انساني را مشتاق حضور در اين گروه و بالا زدن آستين همت براي توسعه و شتاب بخشي در صنعت و معيشت کارگران گروه صنعتي تراکتورسازي مي کند.

وحيد زاده از پرسنل تراکتورسازي خواست تا همچنان روحيه ستودني خود را در برابر تمامي ناملايمتها و سنگ اندازيهايي که براي گرفتن شتاب چرخهاي توليد در تراکتورسازي انجام شد، حفظ کنند و بدانند که خروج هر تراکتور از خط توليد تراکتورسازي تاثير مستقيم در زندگي همه کارکنان خواهد اشت.

خبرهاي خوش مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران براي همکارانش

اما مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران خبرهاي خوش زيادي هم براي کارکنانش طي سال آينده داشت بطوري که گفت: قول مي دهم منافع عايد از توليد هر دستگاه تراکتور هم به کارکنان و هم سهامدار اين مجموعه تعلق گيرد و معيشت و رفاه کارکنان به عنوان حق الناس در اولويت امور خواهد بود.

وي همکاراني را که کسوت پدري دارند پادشاه خانواده خطاب و اظهار داشت: با ديدن تلاش تک تک اين پدران در تراکتورسازي قسم خورده تا عزت و احترام را به اين پدران و در نتيجه خانواده هاي آنها بازگرداند و نخواهد گذاشت پدري در مجموعه تراکتورسازي شرمنده خانواده شود.

وحيدزاده رسيدن به اين مهم را منوط به تلاش همه همکارانش بخصوص در خط توليد عنوان و اضافه کرد: وقتي چرخ هاي توليدي به همت بازوان پرتوان کارکنان شتاب گرفته و بچرخد، مديران و همکاران ستادي هم انگيزه براي ارتقاء سطح کمي و کيفي همکاران در همه زمينه ها را خواهند داشت.

گفتني است طي 5 ماهه گذشته مديران تراکتورسازي تلاشهاي قابل توجهي را براي ارتقاء سطح معيشت کارگران و پرسنل اين مجموعه داشتند بطوري که سطح دريافتي تراکتورسازي از رتبه 9 در بين مجموعه هاي صنعتي تبريز به رتبه 3 صعود کرده است.

در پايان اين مراسم که همراه با جشن و سرور و مولودي خواني بود 23 هزارمين تراکتور توليدي توسط مديرعامل اين مجموعه  از خط توليد گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، خارج و راونه مزرعه کشاورزي شد.