En
آخرین اخبار
کد خبر : 292
تاریخ انتشار : 21 تیر 1401 - 13:00
تامین اجتماعی همراه تراکتورسازی برای رونق کسب و کار بوده و خواهد بود
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی به همراه معاونین و روسای ادارات تابعه این اداره کل به مناسبت دومین روز از هفته تامین اجتماعی که به نام تامین اجتماعی، حامی تولید، اشتغال و کسب و کارهای دانش بنیان مزین شده از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید و در جریان روند تولیدی در این مجموعه صنعتی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، یونس دباغ صادق پور در حاشیه این بازدید طی نشستی با مدیران تراکتورسازی، این مجموعه را مایه مباهات و افتخار برای ایران و ایرانی دانست و گفت: تامین اجتماعی دوشا دوش تراکتورسازی برای همراهی به منظور توسعه حوزه کسب و کار استان و کشور بوده و خواهد بود تا مکمل این مجموعه برای نیل به اهداف بلند مرتبه باشد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه گروه صنعتی تراکتورسازی در فرآیندهای اقتصادی کشور تاکید کرد: با رشد و جهش های تولید که در این مجموعه طی ماههای اخیر اتفاق افتاده مطمئنا دورنمای روشنی از اثرات این اتفاقات میمون در سطح کشور را شاهد خواهیم بود.

دباغ ضمن اذعان به خوش حسابی تراکتورسازی ایران در حوزه مدیریتی خود اظهار داشت: تراکتورسازی از خوش حساب ترین شرکای تجاری ما محسوب می شوند و به واقع ذینفعان اصلی تامین اجتماعی، تراکتورسازی و کارگران زحمت کش آن هستند.

در این نشست معاون اداری و توسعه منایع انسانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی افزود: منابع انسانی اصلی ترین ظرفیت سازمانها هستند که با توجه ویژه به این ظرفیتهای بالقوه می توان نیل به سایر اهداف و برنامه ها را محقق کرد.

نادر بهلولی با یادآوری تحولاتی که طی چند ماهه گذشته در روند تولیدی تراکتورسازی اتفاق افتاده گفت: جهش های تولیدی در تراکتورسازی باعث رونق اشتغال در استان شده که به تبع بزودی ثمرات آن با گسترش به سطح کشور باعث رشد و توسعه تولید و اشتغال زایی کشور خواهد شد.

وی همچنین از تلاش برای بهره مندی از دستاوردهای دانشگاهی در تراکتورسازی خبر داد و تصریح کرد: اخیراً مذاکرات و تفاهمنامه هایی با دانشگاههای معتبر و ستاد نانوی کشور صورت گرفته که همگی در راستای توجه به بحث دانش بنیان و استفاده از نتایج تحقیقات دانشگاهی بوده است.