En
آخرین اخبار
کد خبر : 341
تاریخ انتشار : 27 دی 1401 - 09:05
جایگاه زن در نگاه ایرانی و اسلامی مقدس است
نگذاریم تقدس گوهرانمان را بشکنند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مدیرعامل این گروه صنعتی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در این مجموعه گفت: زنان مقدس و محور و ستون خیمه خانواده های ایرانی است دشمنان تلاش دارند تقدس گوهران گرانبهای ما را بشکنند نگذاریم به خواسته هایشان برسند.

مصطفی وحیدزاده افزود: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای فعالیت زنان در ایران وجود ندارد و در تمامی مناصب و مشاغل حضور بانوان نمود دارد بطوری که هم اکنون بانوان در مشاغلی نظیر خلبانی، قضاوت، پزشک و ... فعالیت دارند که باعث غرور و افتخار برای همه می باشد.

وی با تاکید بر اینکه نگاهی به گذشته نشان می دهد که جایگاه و نگرش ویژه در طول تاریخ برای زن ایرانی بوده و هست اضافه کرد: این نگاه همیشه برای آنان که قصد سلطه بر ایران و ایرانی داشته و دارند قابل تحمل نبوده و برای همین اخیراً تمرکز و همیت خود برای حذف این قداست از جایگاه زن و در نتیجه خانواده ایرانی معطوف کرده اند.

وحیدزاده از تعبیر روپرت مرداک غول رسانه ای صهیونیست به عنوان استناد بر این موضوع یاد کرد و گفت: حتی این فرد به تقدس و اهمیت جایگاه زن در ایران چنان واقف است که نابودی ایران را منوط به نابودی جایگاه و تقدس زن در کشورمان می داند و بر آن تاکید دارد پس نگذاریم ستون خیمه های این سرزمین را با فتنه های از پیش برنامه ریزی شده به کنار بکشند و کانون خانواده ها را نشانه بروند.

عضو هیات مدیره گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار داشت: در کشوری که شبکه های معاند ایرانی را با بودجه 250 میلیون دلاری تغذیه می کنند تا زن و جایگاه بانوان ایرانی را مستاصل کنند زنانشان با بیشترین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند پس مطمئنا اینان هیچگاه دلشان به حال ما نسوخته و به فکر ما نیستند.

وی ضمن یاد آوری اهمیت بانوان شاغل در صنعت تراکتور تاکید کرد: بانوان شاغل در تراکتورسازی ایران و شرکتهای اقماری آن، نقش تاثیر گذار در تمامی عرصه های فنی و مهندسی دارند که نمی توان از کنار این تاثیرات به راحتی گذشت.

وحیدزاده در عین حال از این بانوان خواست همچنان که در خانه و خانواده نقش مدیریتی دارند در گروه تراکتورسازی ایران نیز در امور راهبردی همراهی و همکاری داشته باشند چرا که مطمئنا این حضور و نگاه تیزبین شما غنیمتی برای پیشرفت و ترقی هرچه بیشتری برای تراکتورسازی خواهد بود که از گذشته گان به ما رسیده و قرار است از ما نیز به آیندگان ارث بماند و با همراهی بانوان حتما وارثانی سربلند خواهیم بود.

گفتنی است نزدیک به 150 نفر از شاغلین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران را بانوان تشکیل می دهند که در تمامی 11 شرکت زیر مجموعه آن حضور دارند و به مناسبت ولادت بانوی دو عالم، فاطمه زهرا(ص) و روز مادر از مقام شامخ این عزیران طی مراسمی با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام