En
آخرین اخبار
کد خبر : 150
تاریخ انتشار : 11 آذر 1397 - 12:26
استاندار اردبيل در تراکتورسازي تبريز
اکبر بهنام جو استاندار اردبيل در رأس يک هيئت اقتصادي ، صنعتي ، از جمله دکتر ملکي سخنگوي کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي و نمايندة مردم مشکين شهر در مجلس شوراي اسلامي وارد مجتمع تراکتورسازي تبريز شد .

اين هيئت ، ابتدا ضمن بازديد از شرکتهاي ساخت تراکتور ، موتورسازان ، ريخته گري و واحدهاي مختلف توليد و مونتاژ و تحقيق و توسعه ، از نزديک در جريان پيشرفت ها و خودکفائي هاي صورت پذيرفته در اين مجموعه صنعتي قرار گرفت .

در پايان بازديد ، هيئت مزبور ، طي نشستي که برخي از سرمايه گذاران منطقه در استان اردبيل نيز حضور داشتند ، تفاهم نامة همکاري بين تراکتورسازي ايران و يک شرکت خصوصي توليد کاميون در مشکين شهر ، منعقد و استاندار اردبيل ، خواستار پي گيري جزئيات آن توسط کارشناسان دو مجموعه شد .

شايان ذکر است ، در اين ديدار ، دکتر ملکي نماينده ي مشکين شهر و سخنگوي کميسيون صنايع، با بيان اينکه، بنده به عنوان کسي که در حوزة توليد و صنعت کار کرده ام ، خدمات و پيشرفتهاي تراکتورسازي را مي ستايم ، افزود : براي من قابل لمس است که بگويم واقعاً کارهاي بزرگي در اين مجموعه صورت پذيرفته است .

لازم به ذکر است : استاندار اردبيل در پايان، خواهان مشارکت تراکتورسازي در بخشهاي مختلف صنعتي استان اردبيل شد و مدير عامل تراکتورسازي ايران نيز از اين پيشنهاد ، استقبال به عمل آورد